Сьогодні ми опрацювали модулі 9 та 10.
Протягом навчання ми обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання; проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів; продемонстрували колегам приклад учнівської роботи та інструмент його оцінювання. Навчилися розрізняти таку класифікацію методів диференціації навчання, які потребують застосування різних методичних підходів від учителя: Створили форму для опитування та документ для поточного оцінювання.
Після завершення опрацювання модуля 9, ми виконали такі завдання модуля 10:
Протягом навчання ми обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання; проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів; продемонстрували колегам приклад учнівської роботи та інструмент його оцінювання. Навчилися розрізняти таку класифікацію методів диференціації навчання, які потребують застосування різних методичних підходів від учителя: Створили форму для опитування та документ для поточного оцінювання.
Після завершення опрацювання модуля 9, ми виконали такі завдання модуля 10:
- сфокусували свою увагу на необхідних педагогічних технологіях та прийомах навчання задля досягнення цих цілей;
- обговорили, як керувати навчальним процесом у класі, де навчання здійснюється за методом проектів;
- як використовувати комп’ютерні технології задля підвищення нашої власної ефективності та для підтримки навчання учнів;
- створили документ (презентацію ) для фасилітації навчання учнів, які виконуватимуть проекти;
- спланували, як будемо вивчати обрану тему;
- створили інструктивні
матеріали, які допомагатимуть учням з використанням комп’ютерних
технологій при виконанні навчальних проектів.
Немає коментарів:
Дописати коментар