понеділок, 24 вересня 2012 р.

Рефлексія до модулів 9 та 10

Сьогодні ми опрацювали модулі 9 та 10.
Протягом навчання ми обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання; проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів; продемонстрували колегам приклад учнівської роботи та інструмент його оцінювання. Навчилися розрізняти таку класифікацію методів диференціації навчання, які потребують застосування різних методичних підходів від учителя: Створили форму для опитування та документ для поточного оцінювання.
Після завершення опрацювання модуля 9, ми виконали такі завдання модуля 10:
  • сфокусували свою увагу на необхідних педагогічних технологіях та прийомах навчання задля досягнення цих цілей;
  • обговорили, як керувати навчальним процесом у класі, де навчання здійснюється за методом проектів;
  • як використовувати комп’ютерні технології задля підвищення нашої власної ефективності та для підтримки навчання учнів;
  • створили документ (презентацію ) для фасилітації навчання учнів, які виконуватимуть проекти; 
  • спланували, як будемо вивчати обрану тему; 
  • створили інструктивні матеріали, які допомагатимуть учням з використанням комп’ютерних технологій при виконанні навчальних проектів. 

Немає коментарів:

Дописати коментар